מהו תכשיט הנשים הפופולרי ביותר? ‏

נשים אולי לא רוצות לבזבז כסף על טבעת טיפאני ושות ', אבל חלקן כן. בעוד נשים רבות רוצות ללבוש את היצירה האייקונית הזו, חלקן בוחרות לרכוש יצירות פחות יקרות. המעצבים האלה הם אבן חן נסתרת. קרא כדי לברר למה אתה צריך לשקול לקנות תכשיטים מאחד המעצבים האלה. אחרי הכל, אתה תהיה לובש את התכשיטים לשנים הבאות, אז למה לא לפנק את עצמך למשהו מיוחד? ולמה לא לנסות תכשיט בעבודת יד?

פנינים הן בחירה קלאסית והן מחמיאות מאוד. הם הולכים טוב עם זהב וכסף. אם אתה לא בטוח איזה סגנון של תכשיטי פנינים מתאים לך, לנסות שרשרת מחוץ קילטר מ ליידי גריי. שרשרת וארי, למשל, היא חתיכה נועזת, והוא 168 $. זה מגיע בגודל אחד, אבל אם יש לך פרק כף יד זעיר, זה לא יכול להתאים. השרשרת של ברינקר ואלייזה היגינס היא עוד אפשרות רב-גונית.

אם האוזניים שלך לא מנוקבות, עגילי הרבעה יעבדו טוב. אתה יכול גם ללבוש צמידי קסם ושרשראות תליון. אם לילדים שלך יש שמות משלהם, גם אלה יכולים להיות מותאמים אישית. שרשראות יכולות להיות פשוטות או נועזות ככל שתרצו, וצמידים מחליקים מעל הידיים. שרשראות תליון יכולות להיות צנוע או נועז, והם ילכו עם כמעט הכל. אם אתם לא בטוחים איזה חתיכות לקנות, נסו אחד מהסגנונות הפופולריים האלה כדי לקבל מושג מה ההעדפות שלכם.

LOFT היא חברה בבעלות נשית שמייצרת יצירות קטנות ואופנתיות בעלות מחיר סביר, אופנתיות ולא אופנתיות מדי. מלבד שרשרת זהב פשוטה, אתה יכול גם להרים צמיד פנינה שלושה גדילים עבור 40 $. או שאתה יכול לבחור שרשרת הצהרה עם ספיר מזויף נוצץ. מה שתבחר, יש סגנון שיתאים לטעם ולתקציב שלך. אתה תמצא משהו שתופס לך את העין!

מותג אופנתי נוסף לבדוק הוא סולאנג 'אזגורי-פרטרידג'. המעצב התחיל את המותג שלה בשנת 1990, ויצר חתיכות חד פעמיות בשולחן המטבח שלה. ואז היא פתחה את החנות הראשונה שלה בלונדון. עד מהרה, טבעת Hotlips המפורסמת שלה הוצגה במוזיאון V&A ומאז היא מהווה מרכיב מרכזי באוספי תכשיטי נשים מסוגננים ברחבי העולם. אם אתה בשוק עבור טבעת הצהרה, אתה צריך לשקול רכישת אחד החלקים המותאמים למחצה שלה.

בנוסף ליצירות מעוצבות, מותגים פופולריים רבים מציעים גם גרסאות זולות של יצירותיהם. אם אתה לא בקטע של בלינג, טבעות מידי יכולות להיות בחירה מצוינת. הם יושבים מעל המפרק התחתון ונראים נהדר עם כמה טבעות. אתה יכול להתלבש למעלה או למטה תלוי בתכשיטים שאתה בוחר. אתה יכול לענוד תכשיטי הצהרה כדי להתאים את התלבושת שלך, אבל אם אתה לא בטוח, פשוט ללבוש משהו עדין ומאופק.

מותג נוסף לבדוק הוא פרייזר סטרלינג. המייסד רצה ליצור קו אביזרים מעצב שיעורר אנשים לקנות את החלקים שלה. היא השיקה את המותג לפני עשר שנים. התכשיטים שהיא מוכרת הם מודרניים וייחודיים ויהפכו את קופסת התכשיטים של כל אישה לבולטת. כמה מהיצירות שלה מעוצבות במתכות יקרות וכוללות שרשרת נסיכות פנינה מותאמת אישית. אפשר גם למצוא טבעת מצב רוח מדהימה (בתמונה לעיל) תמורת חלק קטן מהמחיר הקמעונאי.

בחירה מצוינת נוספת לתכשיטים שלך היא מותג אתי. סוקו, למשל, עובדת עם רשת של אמנים קנייתים כדי ליצור את התכשיטים שלהם. היצירות עשויות בעבודת יד וזולות, ולכל יצירה יש משמעות מיוחדת עבור אהובתך. אתה יכול גם לתת לשותפה שלך תכשיט בעל משמעות רגשית או רומנטית עבורה. מתנה מתחשבת של תכשיטים היא בטוח לגרום לה לחייך! אל תשכח לתת לה מתנת תכשיטים היום!

פרטים נוספים: חנות תכשיטים בירושלים