כיצד לבחור את מוצרי הציפורניים האקריליות הטובים ביותר?

אם אתה חושב לקנות מוצרי ”ציפורניים אקריליות”, עליך לדעת כיצד לבחור את הטובים ביותר לצרכיך. ציפורניים אקריליות פופולריות בקרב נשים שרוצות מוצרי יופי ארוכי טווח ואין להן זמן ללכת לסלון ציפורניים בכל פעם. NSI ממליץ שתקנה מוצרי ציפורניים ממפיצים או יצרנים מורשים. זה יבטיח לך לקבל מוצרי אקריליק באיכות גבוהה ולמנוע כל סיכון של רכישת מוצרים מזויפים או יד שנייה.

המרכיב העיקרי של ציפורניים אקריליות הוא אבקת אקריליק. החומר הזה משמש לייצור מסמר חזק מאוד, עמיד וטבעי למראה. אבקת אקריליק מגיעה בצורות ג 'ל והדבק. מוצרי ציפורניים אקריליים דורשים תבשילים או מגשים מיוחדים ליישום המוצר. יש להשתמש בהם כראוי ובזהירות כדי להימנע מנזק לציפורן. אבקת אקריליק באיכות טובה צריכה להיות בשימוש על ידי טכנאי ציפורניים מנוסה כדי להבטיח הציפורניים האקרילי החדש שלך נראה הטוב ביותר שלהם ולהימשך זמן רב.

ברגע שאתה מיישם את המעיל העליון של מוצרי ציפורניים אקריליות, אתה יכול להשתמש בקובץ אלקטרוני או חוצץ לגרד כל חומר שנשאר. ואז, לכסות את המסמר עם כדור כותנה ולעטוף אותו בנייר כסף. חזור על התהליך הזה לכל הציפורניים שלך. אתה יכול גם להשתמש סוחר ציפורניים לדחוף את הציפורניים בחזרה למניקור מקצועי. מניקור עם ציפורניים אקריליות הוא דרך נפלאה להראות את הידיים היפות שלך.

בנוסף להיותך יפה, ציפורניים אקריליות מגנות גם על הציפורניים הטבעיות שלך. הציפורניים הטבעיות עלולות להיחלש ולהיפגע אם יתעללו בהן או יזניחו אותן. שימוש בציפורניים מזויפות במשך זמן רב מדי יכול למעשה להחליש את הציפורניים הטבעיות שלך. הציפורניים הטבעיות מתחילות להתפצל והרכסים מופיעים. הם יכולים להיות גרועים יותר אם אתה משתמש במוצרי ציפורניים אקריליים הלא נכונים. עם זאת, תוכל לצמצם בעיות אלה אם תטפל טוב יותר בציפורניים הטבעיות שלך.

יש הרבה ערכות ציפורניים אקריליות זמינות בשוק, לכל אחת תכונות ייחודיות משלה. ניתן להשתמש בכל שילוב של מוצרי אקריליק שונים כדי ליצור את הפתרון המושלם. אתה צריך גם לחפש מותגים אמריקאיים או אירופאים באיכות גבוהה. למותגים האלה יש סטנדרטים גבוהים יותר מהמתחרים שלהם. ערכת ציפורניים אקרילית באיכות טובה צריכה לבוא עם כל הכלים שאתה צריך לעבודה, כולל מברשות, חיצים וטיפים. אם אתה מחפש ערכת ציפורניים אקרילית עמידה, קוסרי הוא הבחירה הנכונה.

ציפורניים אקריליות יכולות להוסיף אורך ועובי לציפורניים הטבעיות שלך, והן גם נהדרות ליצירת ציפורניים יפות. אבל אתה חייב להיות סבלני כדי להשיג מניקור אקרילי מושלם. היא ממליצה להתאמן עם ציפורניים כוזבות או לוחצות לפני שהיא מנסה אקריליק. למרבה המזל, היא חולקת איתנו כמה מסודותיה. תמשיך לקרוא כדי ללמוד עוד על יישום אקריליק.

NSI היא החברה הראשונה שייצרה ושיווקה מוצרי ”ציפורניים אקריליות”. החברה מייצרת מונומרים ופולימרים באיכות גבוהה כבר יותר מ-50 שנה. הכימאים ב-NSI עובדים כל יום עם מקצוענים בתחום הציפורניים כדי לפתח מוצרים חוסכי זמן הזמינים במחירים תחרותיים. קיט היומי (NSI Attraction Yummy Kit) הוא ערך רב לכסף, ומכיל שלוש אבקות ציפורני המשיכה הנמכרות ביותר שלהם.

כאשר מיישמים מוצרי ציפורניים אקריליות, יש למרוח את האבקה ליד קצה הציפורן ולהתרחק מהציפורן. אתה צריך לעבוד בדרך שלך עד המסמר לקצה, לפזר את האקריליק עם המברשת. שים את המעיל העליון כדי לסיים את הבקשה. אם אתה לא בטוח איך להחיל אבקת ציפורניים אקרילית, אתה יכול לעקוב אחר ההוראות על המיכל. עם זאת, לוודא לעקוב אחרי כל ההוראות בזהירות כדי להבטיח שאתה לא לבזבז זמן ולא לפגוע בציפורניים שלך.

כאשר בוחרים ערכות ציפורניים אקריליות, לבדוק את הביקורות ורייטינג באינטרנט. רבים מהמוצרים האלה מעולים למתחילים, ואתה יכול לצמצם את החיפוש שלך במחיר או בדירוג. אם אתה מתחיל, עדיף לקנות ערכה כוללת הכוללת את הכלים שאתה צריך. לדוגמה, ערכת הציפורניים המקצועית של מיה סודי כוללת את כל הכלים הדרושים להשלמת התהליך. אם אתה מתחיל, אתה יכול ללכת עם ערכת התחלה פחות יקרה כמו קיט ציפורן אקריליק קוסליה.

פרטים נוספים: ציוד לבניית ציפורניים_Kim Nizri