צעצועי צבי הנינג'ה הטובים ביותר

בין אם יש לך ילד שרק התחיל לצפות בסדרה המצוירת ”צבי הנינג'ה” או שאתה מעריץ ותיק, יש הרבה צעצועים שאפשר לבחור מהם. הם נעים ממשחקים לדמויות פעולה. הנה צבי הנינג'ה צעצועים הטובים ביותר לאוסף של הילד שלך.

אם אתה מחפש צעצוע שקל להעביר ויש לו הרבה תכונות מגניבות, אל תסתכל רחוק יותר מאשר עגלת מסיבת הצב. למשחק הזה יש כמה רכיבים מגניבים, והוא אפילו יכול להיות מחובר למשחקים אחרים מאותו קו. יש לו גם מגן משוריין חסין פגזים. יש לו נשק רכיכה רגלי קפיצי וגלישת פצצת Wucko.

המעבדה הטכנולוגית של הצבים היא מגרש משחקים נהדר למשחקי תפקידים. הוא כולל מגדל תצפית, חניתות נינג'ה, ומשגר לחזירי מעטפת. יש לו גם פעולה קלה.

עלייתו של צבי הנינג'ה ליאונרדו הוא בחירה טובה עבור כל מי שמחפש לבנות אוסף של דמויות פעולה. זה מודד 4.5 אינץ 'גבוה, וזה מגיע עם אביזרים שונים. יש לו גם מראה פיקסלי, שהוא מגע נחמד.

דמות הפעולה של אורקו סאקי היא גם בחירה טובה. הוא כולל קסדה נשלפת, והוא גם מגיע עם דוכן נשק עם כמה כלי נשק. זה מגיע גם עם שני סאי ושני נונצ 'קוס.

מה הן דמויות צבי הנינג'ה?

בין אם היית מעריץ של צבי הנינג'ה המתבגרים כשהם יצאו לראשונה בשנות ה-80, או שפשוט הכרתם אותם לאחרונה, אתם אולי תוהים מה הם דמויות צבי הנינג' ה. דמויות הפעולה הפכו לצעצוע פופולרי לאספנים בשנים האחרונות.

צבי הנינג'ה נוצרו במקור על ידי קווין איסטמן ופיטר ליירד. הם הפכו לסדרת קומיקס מצליחה, ומאוחר יותר לסדרת אנימציה פופולרית. יש להם מגוון מוצרים, כולל דמויות פעולה, משקפי ראייה, סיכות, ספלים, והעתקי אביזרים. ישנם גם פסלים זמינים מאייקון, אספנות PCS, ואספנות Sideshow.

היו כמה קרוסאוברים בין סדרת הקומיקס לתוכנית האנימציה, ודמויות של TMNT הופיעו בשניהם. הדמויות מסדרת ”קוברה קאי קרוסאובר” כללו את כל ארבעת הצבים, וביניהם העימותים באמנויות הלחימה שלהם.

אחת הדמויות הפופולריות ביותר היא הדמות הוט ספוט (Hot Spot), אשר יוצרה לקראת סוף קו העלילה המקורי. המספר בדרך כלל נמכר בכמה מאות דולרים, ונחשב לאחת הדמויות הנדירות ביותר בהיסטוריה של צעצועי צב הנינג'ה.

דמות נוספת פופולרית היא דמות ”ראש מטאל”, שנבנתה על ידי שרדר כצב מכני מרושע. הדמות כללה עיניים זוהרות, רובו-מוחות, וחור בחלק העליון של ראשו.

קודם לכן, דמויות הצבים קיבלו השראה מקומיקס מיראז '. הקלפים שלהם כללו אמנות ששיקפה את הופעותיהם בקומיקס. היו להם גופים ארוכים יותר ושרירים בולטים, כמו גם ורידים גדולים יותר. הם היו בדרך כלל מזווגים עם דמות אנושית, כמו קייסי ג 'ונס.

איזה משחק מבוסס על צבי נינג'ה?

בשנים האחרונות צברו צבי הנינג'ה פופולריות בקרב המעריצים. משחקי וידאו רבים יצאו לאור, בהתבסס על הקריקטורה המקורית או הגלגול האחרון של הצבים. רבים ממשחקים אלה ראויים לציון עבור משחקי המשחק המשחקיים המהנים שלהם.

Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game היה ניסיון להתאים את משחק הארקייד ל-NES. זה היה הסתגלות מוצלחת בעיקר, עם פעולה נוזלית וספריטים גדולים. המשחק זכה בעיקר לביקורות חיוביות, למרות שכמה מבקרים התלוננו על היעדר רב משתתפים.

Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection יצא לאור הקיץ. אוסף זה כולל משחקים המבוססים על הקומיקס המצויר והמקורי.

יש גם משחק RPG נייד, Teenage Mutant Ninja Turtles Legends, שמציג דמויות מהסרט משנת 2014. המשחק מתמקד בהרכבת הדמויות מהקריקטורה משנת 1987, כמו גם אלה מהסרט האחרון.

משחק פעולה נוסף, Teenage Mutant Ninja Turtles: Rootop Run, מבוסס על הסרט המצויר משנת 2012. המשחק פותח על ידי Nickelodeon Interactive ו-Float Hybrid ו-Krome Studios. המשחק כולל שיתופי פעולה קבוצתיים בין הצבים, כמו גם קמפיינים של שחקנים בודדים לאחים הצבים.

ישנם שלושה משחקים ניידים נוספים: Teenage Mutant Ninja Turtles: Portal Power, Teenage Mutant Ninja Turtles: Danger of the Ooze. לכולם יש את אותו משחק, ומשתמשים באותם תווים.