עגילים היפואלרגניים

מדוע לבחור עגילים היפואלרגניים? ‏

אם יש לך עור רגיש והם מודאגים מניקל ומתכות אחרות, עגילים היפואלרגניים עשויים להיות התשובה בשבילך. הם נועדו למנוע תגובות אלרגיות אצל אנשים אלרגיים לניקל או למתכות אחרות. בדרך כלל, התווית ההיפואלרגנית מתייחסת לתכשיטים העשויים מחומרים חופשיים מאלרגנים אלה. פירוש הדבר שהמתכות המשמשות בעגילים היפואלרגניים הן אלה הבטוחות לעור רגיש.

בעוד עגילים היפואלרגניים רבים מכילים מתכת בסיס נטולת ניקל, הציפוי עלול להתפוגג עם הזמן ולגרום לגירוי. זו הסיבה שאתה צריך להשתמש בחתיכות היפואלרגניות רק אם אתה אלרגי לניקל או לכל מתכת אחרת. בנוסף, אתה תמיד צריך לחפש חתיכות זהב טהורות אם יש לך אוזן רגישה. אפשר למצוא מגוון רחב של חתיכות זהב טהורות על אטסי.

אם אתה מודאג מניקל, שקול לקנות עגילי עץ במקום. הן יפות, טבעיות והיפואלרגניות. ודא לחפש זוג שעשוי מעץ. אלרגיה נפוצה למתכת היא ניקל, המשמש בהרבה תכשיטים ופריטים יומיומיים. זה מעורבב עם מתכות אחרות, אז אי אפשר תמיד לדעת אם זה היפואלרגני או לא. אם יש לך אלרגיה לניקל, שאל אם העגילים שלך עשויים מחומרים אלה והימנע מהם.

עגילי עץ הם אופציה נפלאה אם אתה רוצה ללבוש את זוג העגילים האהובים עליך לתקופה ארוכה יותר של זמן. לעגילים האלה יש מראה ייחודי, והם באים במגוון עיצובים וצבעים. כדי לוודא שהרכישה שלך היא היפואלרגנית, ודא את גב העגיל ועץ עשויים. מתכת נוספת המשמשת בתכשיטים היפואלרגניים היא ניקל. לעתים קרובות משתמשים בו בסגסוגות, אך קשה לדעת אם יצירה מכילה ניקל. אם אתה דואג ללבוש ניקל, שאל אם זה חלק מהעיצוב של העגיל.

כשתבחר עגילים היפואלרגניים, תוכל ליהנות מתכשיטים נטולי ניקל. בעוד תכשיטים ללא ניקל הוא טוב יותר לבריאות שלך והארנק שלך, יש גורמים אחרים שהופכים עגיל היפואלרגני הבחירה הטובה ביותר. אם את מודאגת מאלרגיות לניקל, את צריכה לבחור בתכשיטים היפואלרגניים. בדרך זו, אתה לא צריך לדאוג על שיש תגובה אלרגית לתכשיטים.

שימוש בתכשיטים היפואלרגניים הוא דרך קלה לשמור על העגילים שלך בטוח ככל האפשר. ידוע כי מתכות שונות גורמות לתגובה אלרגית, ויש להימנע מתכשיטים היפואלרגניים בכל מקום אפשרי. המתכות בשימוש בתכשיטים האלה הן ללא ניקל. אתה צריך להימנע מללבוש אותם אם יש לך עור רגיש, אבל אתה יכול לנסות להתחמק מהם לגמרי אם אתה אלרגי אליהם. ישנן אפשרויות רבות עבורך לבחור זוג עגילים שאינם נטולי ניקל.

אף שתכשיטי ההיפואלרגנים עדיין יפים, עליהם להיבחר בקפידה כדי להימנע מניקל. המתכות המשמשות בתכשיטים הן לעתים קרובות ניקל, חומר שיכול לגרום לתגובות אלרגיות. בנוסף, הניקל בתכשיטים היפואלרגניים הוא גם זול יותר מהמתכות המכילות מתכות אלה. חלק מחומרים אלה נחשבים גם ”כסף” או ”ללא ניקל”. אם יש לך אלרגיה לניקל, תכשיטים היפואלרגניים הם אלטרנטיבה נהדרת.

היתרונות של עגילים היפואלרגניים:

אם אתה רגיש לניקל, בחר עגילים היפואלרגניים כדי להגן על האוזניים שלך. הם יהיו עשויים ממתכת שהיא היפואלרגנית ולא תגרום לאוזניים שלך לפרוץ החוצה. מתכת הבסיס תהיה טהורה, בעוד התכשיטים ההיפולרגניים יהיו ללא ניקל. זה יעזור למנוע מהעגיל שלך לגרום לגירוי בעור שלך. אז, אם יש לך עור רגיש, אתה צריך לקנות עגילים ללא ניקל.

ישנם סוגים שונים של תכשיטים היפואלרגניים. באופן כללי, תכשיטים היפואלרגניים יכילו פחות ניקל מסוגים אחרים. בניגוד למקביליהם הלא-היפואלרגניים, עגילים היפואלרגניים יכילו יותר מתכת טהורה. הם גם יהיו ללא ניקל, מה שאומר שהם ללא ניקל. זו האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים עם אלרגיות חמורות. אם אינך בטוח אם לבחור תכשיט היפואלרגני, מוטב להתייעץ עם רופא העור שלך.