כיצד לבחור תכשיטי צמידים ושרשראות בעיצוב אישי?

למגע אישי יותר, שקול שילוב שרשראות זהב וצמידים עם העיצוב האישי שלך. צמיד הוא בחירה מצוינת ללבוש יומיומי כי הוא מדגיש את פרק כף היד שלך, בעוד שרשרת מדגישה את קו הצוואר ומציגה את המאפיינים הטובים ביותר שלך. שרשראות יכולות להיות ביטויים אישיים של אמונה, כוח או מאורע מיוחד. בעזרת כשרון עיצוב ומשוב לקוחות, Rock N Gold Creations יכול ליצור את חזון התכשיטים המדויק שאתה מחפש.

צמיד שרשרת הוא אפשרות פחות מורכבת. אתה יכול לעצב צמיד שרשרת משלך, אבל תצטרך למצוא ספק אמין של הרכיבים, כמו גם תכשיטן מיומן כדי לחתוך אותם לגודל. אם אתה רוצה צמיד עם צורה יוצאת דופן, עם זאת, אתה צריך לשקול שרוול. בין אם אתה בוחר צמיד שרשרת עדין או צמיד כבד, יש סוג בשבילך.

בין אם אתה בוחר צמיד זהב או כסף, לוודא שהוא תואם את התלבושת שאתה לובש. אם אתה לובש שמלת קוקטייל, צמיד עשוי מאבנים יקרות הוא הבחירה המושלמת. נהוג ללבוש אבן חן גדולה עם לבוש מתאים לערב. לעומת זאת, צמיד כסף עם אבן עליו יתאים לחולצות הקצרות שלך ללא מעיל. אם אתה מחפש צמיד צנוע יותר, אחד זהב עם אבן חן ייראה פנטסטי עם או.

שרשראות וצמידים יכולים גם להיות דרך נהדרת להתאים את המראה שלך. אתה יכול לבחור אבני חן לשרשראות, או לבחור להשתמש בצורות קטנות כמו קסם. הם יכולים להיות מותאמים אישית עם משמעויות מיוחדות, סמלים, או ביטויים. קסמים הם גם מתנות גדולות לחברים ואהובים. צמיד קסם הוא דרך נהדרת להראות את האישיות שלך וליצור הצהרה ייחודית. למגע אישי עוד יותר, לשקול הוספת צמיד קסם עשוי קסם אהוב.

אם אתם מחפשים שרשרת שמבטאת את הייחודיות והאישיות שלכם, שקלו להוסיף גדיל פנינה זרע לאוסף שלכם. שרשרת זו היא סגנון קלאסי שעובד נהדר לעבודה בראנץ 'סוף שבוע. הוא רב תכליתי דיו לענוד לבד או עם שרשראות אחרות, ואפשר אפילו לשכב עליו עם תליון אחר. שרשרת זו עשויה מחומרים ממוחזרים ומגיעה עם אחריות של שנתיים.

תליון בצורת וי מעל המחשוף יראה נהדר עם חולצה עם צוואר וי נמוך. תליונים עם צורות מעוגלות יראו נהדר על בגדים עם צוואר גבוה. השרשראות צריכות גם להיות בולטות ולשפר את סגנון התלבושת. אפשר גם להוסיף תחריטים כדי להפוך את השרשרת למיוחדת יותר. הבחירה כולה שלך. אז, לא להגביל את עצמך על ידי דבק בעיצובים המסורתיים.

יצירת שם מותג ואסתטיקה חיונית לעסקי התכשיטים שלך. מעצב תכשיטים מקצועי יכול לתרגם את החזון שלך לחבילת מיתוג שלמה לעסק שלך. מעצב מקצועי יכול ליצור לוגו, אתר אינטרנט, אריזה וחומרי שיווק. חנות מציעה נושא חינם לעסקי תכשיטים. ישנן אפשרויות חופשיות רבות אחרות, ואם אינכם בטוחים היכן להתחיל, בדקו את התיקים של מומחי עיצוב אחרים.

בעת ענידת שרשרת או צמיד מותאמים אישית, הקפד לבחור תלבושת שתהפוך את השרשרת או הצמיד לנקודת המוקד. ללבוש ז 'קט ספורט ומכנסיים תואמים כדי להשלים את היצירה המותאמת אישית שלך. הימנע מחולצות כפתורים בהירות, כי אלה נוטים להסיח את הדעת מהעיצוב המותאם אישית. במקום זאת, לך על לוח צבעים נייטרלי. אתה תהיה מרוצה מהתוצאה. ואתה אפילו יכול להתחיל אוסף שלם!

בקניית התכשיטים, בחר סגנון המשקף את האישיות הייחודית שלך. אם אתה אוהב ללבוש יצירות וינטג ', לשקול סגנון ארט דקו. סגנון זה היה פופולרי בשנות ה-20 וה-30 של המאה ה-20. תנועת הבאוהאוס, בהנהגת וולטר גרופיוס, דחפה לפתיחות בקרב אמנים ובעלי מלאכה. עידן חדש של עיצוב וחדשנות הביא להכנסת חומרים ומתכות מודרניים לתכשיטים. אדון הבאוהאוס נאום סלוצקי יצר תליוני כרום.

פרטים נוספים: http://www.elieltagar.com/