טבעת נישואין יהלום

כיצד לבחור טבעת נישואין יהלומים

ארבעת ה-C הם הגורמים המחליטים בעת קניות לטבעת נישואין יהלומים. שני הגורמים הראשונים, צבע ובהירות, הם הגורמים החשובים ביותר בבחירת אבן. השלישי, משקל קראט, הוא חשוב רק אם האדם קונה את הטבעת לא אכפת מכלילים ביהלום. שני האחרונים, לקצץ ולגודל, כולם מבוססים על תקציב. האיכות והצורה של היהלום הם הגורם השני בחשיבותו.

החתך של היהלום הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של טבעות נישואין. הבהירות והחיתוך של היהלום ישפיעו על המראה הכללי. כדי להימנע מלקנות טבעת אחרת משום שהיהלומים באיכות ירודה, תן דעתך לחתך של האבן. אם אתה לא בטוח איך לשפוט בהירות של יהלום, אתה תמיד יכול לבקש עצה מתכשיטן. אז, להשוות את הבחירות שלך.

מה חשוב לזכור כאשר בוחרים טבעת נישואין יהלומים?

צבע היהלום הוא גורם מרכזי נוסף. אף ־ על ־ פי שלא ניתן לראותו, גוון האבן עלול להטעות. הבחירה הטובה ביותר היא שילוב של זהב צהוב וזהב לבן. אם הטבעת עשויה מזהב, צבע האבן יקבע את גודלה. אם התקציב שלכם מוגבל, שקלו לקנות טבעת פלטינה או זהב. זוהי אפשרות הרבה יותר זולה מטבעת נישואין עשויה זהב צהוב או ורוד.

בבחירת יהלום, שקול את הצורה והבהירות. הצורה והגודל הם הגורמים הברורים ביותר, אבל יש לקחת בחשבון גם את הגורמים האחרים. אם המקבל מקפיד על הצורה, היא יכולה לכלול את זה בתהליך קבלת ההחלטות. יהלומים עגולים נוטים להיות מבריקים יותר וניתן להגדיר כמעט בכל הגדרת טבעת. ובניגוד לצורות אחרות, יהלומים עגולים לעולם לא יוצאים מהאופנה.

לפני שאתה קונה יהלום, אתה צריך לשקול את משקל הקראט ואת החתך. נתח טוב מקובל עבור יהלומים עגולים. אם הארוס שלך לא אוהב צורה מפוארת, היא אולי תעדיף יהלום בצורת נסיכה או אגס. נסיכה-לחתוך היא בחירה אידיאלית לטבעת נישואין יהלומים. החתך חשוב גם בבחירת יהלום. חשוב גם לשקול את גודל הטבעת הקרובה.

הדבר הבא שצריך לחשוב עליו הוא צורת היהלום. החתך של יהלום הוא כפי שהוא נראה מלמעלה. בעוד יהלומים עגולים הם הפופולריים ביותר, צורות מפוארות כוללות אגס, מרקיזה, לב וריבוע. אם הסגנון וההעדפות של השותף שלך חשובים, תהיה לו העדפה ברורה לסוג היהלום שהוא רוצה.

צורת היהלום מהווה נקודת השקה לעיצוב הטבעת נישואין יהלומים. יהלום עגול פולט את המבריק ביותר, אבל צורות ייחודיות יכולות להיות מושכות יותר לשותף שלך. אם אתה לא בטוח מה השותף שלך רוצה, תשאל את המשפחה והחברים שלה. ברגע שבחרת את צורת האבן, אתה יכול להתחיל להשוות אותה לאבנים אחרות. זה יכול לעשות הבדל עצום במראה של הטבעת.

השלב הבא הוא להחליט על הצבע והבהירות של היהלום. צורת היהלום חשובה מאוד, כיוון שהיא קובעת כמה גדולה תופיע האבן. הצבע והבהירות של האבן יתאימו לצבע הטבעת. משקל הקראט של היהלום הוא כמות האור שהוא יחזיר. לכן, ככל שהבהירות טובה יותר, כך יהלום גדול יותר, טוב יותר.

לפני שתחליט על הגודל והצורה של היהלום, אתה צריך לדעת את הגודל הממוצע של היהלומים. אתה צריך גם לשקול טווח המחירים וצורת האבן. חתך של יהלום יכול לעשות או לשבור טבעת. האיכות של היהלום חשובה משום שהוא משפיע על המראה הכללי של הטבעת. באופן אידיאלי, זה צריך להיות חתך מצוין או אידיאלי. אם את לא יודעת מה השותף שלך רוצה, תבקשי מחבריה או ממשפחתה להציע כמה אפשרויות.