כיצד לבחור טבעת אירוסין?

ראשית יש לשקול את התקציב שלך

אין תשובה נכונה או לא נכונה לשאלה זו, שכן הכל תלוי בתקציב שלך ובמה שאתה יכול להרשות לעצמך. אם אתה חושש לבזבז יותר מדי כסף על הטבעת ולא להספיק לחתונה, שקול להגדיר לעצמך מגבלה-אולי 20% מהתקציב הכולל שלך צריך ללכת לכיוון טבעת האירוסין שלך.

אם לבן הזוג שלך יש הרבה חסכונות ולא אכפת לו לבזבז יותר מהרגיל על טבעת אירוסין,אז בכל האמצעים קדימה ותשקיע! אבל אם הם לא חסכו הרבה או זקוקים לכל אגורה שהם חסכו לצרכים שלהם (כמו לשלם הלוואות סטודנטים), אז אולי עדיף ששני בני הזוג יבזבזו פחות כסף על המתנות של זה.

מה הסגנון שלך בבחירת בטבעות אירוסין?

בעת בחירת טבעת אירוסין, חשוב לדעת מה אתה רוצה. הסגנון של הטבעת שלך צריך לשקף את הסגנון של היחסים שלך ואת האישיות של שני השותפים.

הכלה לעתיד צריכה לשקול את טעמה האישי, כמו גם את אלה של בן זוגה. אם אחד מכם או שניכם חובבי תכשיטים קלאסיים או וינטאג', עדיף שהיא תבחר בעיצוב פשוט עם מעט פרטים-כמו יהלום בודד משובץ בזהב-שניתן לענוד כל יום מבלי להתיישן לאורך זמן. עם זאת, אם היא מעדיפה עיצובים מודרניים עם הרבה בלינג (ואולי אפילו קצת צבע), ואז ללכת על משהו יותר משוכלל כמו יהלומים להגדיר בכל רחבי הלהקה במקום!

ההעדפות שלך ישחקו גם בהחלטה זו: האם מעדיפים אלגנטיות מאופקת? או שאתה רוצה משהו נוצץ במיוחד? לשאול את עצמך את השאלות האלה יעזור לצמצם בדיוק איזה סוג של טבעת מתאים לשני הצדדים המעורבים לפני היציאה לקניות יחד בחנויות קמעונאיות מקומיות או חנויות מקוונות כמו כחול הנילוס תכשיטים & הלוואה החברה.

מהם הגורמים החשובים בבחירת טבעות אירוסין?

בבחירת טבעת אירוסין, ארבעת הג ' ים הם הגורמים החשובים ביותר: חתך, גודל קראט, צבע ובהירות.

גזור-החתך של יהלום מתייחס כמה טוב היבטים שלה משקפים אור לתוך העיניים שלך כאשר נפגע על ידי אור השמש או מקורות אור בהירים אחרים. חתך טוב יפיק ניצוץ ואש שגורמים ללב שלך לדלג על פעימה כשאתה רואה את זה על האצבע שלך! גודל קראט-משקל קראט מתואם עם עלות מכיוון שיהלומים גדולים יותר דורשים יותר מאמץ וחומרים במהלך תהליך היצירה שלהם מאשר קטנים יותר; הם גם דורשים חיתוך מיומן יותר על ידי בעלי מלאכה אדונים שהשחיזו את כישוריהם לאורך שנים רבות של תרגול. יהלומים חסרי צבע הם נדירים יותר מצבעוניים (למעט כמה יוצאים מן הכלל), מה שאומר שהם מצווים על מחירים גבוהים יותר בגלל נדירותם – אבל זה לא תמיד נכון; יש אנשים שמעדיפים יהלומים צבעוניים מכיוון שהם מוסיפים אופי מבלי לגרוע מברק! בהירות-בהירות מתייחסת לכמה פגמים קיימים בתוך כל אבן; אבני חן ללא רבב נדירות יותר מאלו עם פגמים גלויים כגון שריטות או שבבים

אפשרויות מתכת

ישנן ארבע מתכות עיקריות לבחירה כאשר אתה מחפש טבעת אירוסין: זהב, פלטינה, פלדיום וכסף. זהב שימש במשך מאות שנים מכיוון שקל לעבוד איתו ויפה במצבו הטבעי; זה הופך אותו לבחירה הפופולרית ביותר עבור טבעות אירוסין. פלטינה עמידה יותר ממתכות אחרות ואינה מתחמצנת במהירות כאשר היא נחשפת לאוויר או למים (מה שהופך אותה לאידיאלית אם יש לך עור רגיש). פלדיום היא מתכת חזקה נוספת שאינה דורשת ציפוי רודיום כמו זהב לבן-מה שאומר שהטבעת שלך תישאר מבריקה יותר! כסף נוטה לא להחזיק מעמד גם לאורך זמן אבל עושה לתת את ברק ייחודי כי כמה אנשים מעדיפים על פני גוונים זהב צהוב מסורתי.

אם אף אחת מהאפשרויות לא נשמעת מתאימה לך או לשותף לעתיד שלך, שקול במקום זאת זהב ורוד! זה נימות יפות להוסיף עומק לתוך כל עיצוב תוך שמירה על האיכויות האסתטיות הנשיות שלה

4 מעלות צלזיוס (חתך, גודל קראט, צבע ובהירות) – אלה שיקולים חשובים בבחירת טבעת אירוסין מכיוון שהם קובעים את ערכה ועמידותה לאורך זמן. צורף מאסטר יידע מהי הדרך הטובה ביותר לייעץ כאן בהתבסס על הניסיון שלהם בעבודה עם יהלומים כל יום בחנות / העסק שלהם, אז בהחלט סמוך עליהם כששואלים שאלות על נושאים אלה במהלך תהליך זה! אפשרויות מתכת כוללות זהב לבן פלטינה זהב צהוב רוז זהב כסף שילובי מתכת ממנו וכו ' אז אל תתנו לעצמכם להיות מוצפים מכל האפשרויות הללו; פשוט שמור על דברים פשוטים עד מאוחר יותר בהמשך הדרך ברגע שכולם יודעים איזה מראה מתאים להם ביותר."

בחירת טבעת האירוסין הנכונה היא החלטה גדולה. חשוב לקחת את הזמן ולחשוב איזה סוג טבעת אתה רוצה וכמה כסף אתה מוכן להוציא עליה. אם יש לך שאלות לגבי חלק כלשהו בתהליך זה, אל תהסס לשאול!

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://berkowitz-jewelry.co.il/product-category/engagement-rings/