האם תכשיטי קבלה מגנים עליך?

תכשיטי קבלה היא דרך נהדרת לקשט את עצמך עם משמעות מיסטית. המוטיבים והעיצובים שונים במידה ניכרת. חלק מהפריטים עשויים מזהב, ואילו אחרים עשויים מכסף טהור או מפיוטר ומשלבים אבנים יקרות. יצירות אלו פופולריות בקרב ידוענים ובדרנים, והן נחשבות כמביאות תהילה ושגשוג. ישנם מספר סגנונות ומחירים המתאימים לכל התקציב והטעם. הנה כמה דברים לשקול לפני רכישת תכשיטי קבלה.

אחד מתכשיטי הקבלה הפופולריים ביותר הוא צמיד החוטים האדום. צמיד מחרוזת אדום הוא קמע וקמע מזל טוב והוא חשב להגן עליך מפני רוע. לחלק מהצמידים האלה אפילו יש את הקסם של המסה, שידוע שהוא מרחיק את העין הרעה. עיצובים אחרים כוללים את מגן דוד, אחד הסמלים היהודיים הפופולריים ביותר. עיצוב פופולרי נוסף הוא חרוז לבן עם עין כחולה.

רוב תכשיטי הקבלה כוללים סמלים יהודיים. חלק מהטבעות והעגילים כוללים את מגן דוד, כף חמסה, העין הרעה ופריחת החיים. קטעים רבים כוללים גם את 72 השמות של הקב "ה, עשרת הספרות ואת תפילת אנה בקוך. באופן כללי, תכשיטי הקבלה מביעים רצון לאושר, לאהבת אמת ולפתרון הקונפליקטים.

סוג נוסף של תכשיטי קבלה כולל יד חמסה. קמע זה מגן מפני עין הרע ולעיתים קרובות ניתן כמתנה. הוא גם מסמל תקווה, שלום ושגשוג. בתכשיטים פופולריים אחרים של הקבלה מופיע סמל הצ 'אי, שהוא המילה לחיים. מאמינים כי סמלים כגון אלה נושאים משמעות מיוחדת ומשמשים כשליחים בין העולמות הרוחניים והחומריים. 72 שמות אלוהים, המורכבים מ ־ 72 רצפי אותיות, נאמרים כדי לאפשר לאדם למצוא את אהבת חייו האמיתית ואת שגשוגו.

קבלה היא פילוסופיה עתיקה שמקורה בתורה. תורתו של הקבלה חושפת את טבעו של היקום, טבעה של האנושות, ומשמעות החיים. תורתו של קבלה הועברה בעל פה במשך הדורות ובסופו של דבר נכתבה בספרים שנקראו ”הזוהר” במאה ה-13. כיום, קבלה אומצה על ידי דתות ואמונות שונות. בנוסף להיותו קמע מגן, תכשיטי הקבלה הפכו לאביזר אופנה פופולרי.

תכשיטי הקבלה יפים ומשמעותיים. השרשראות, הצמידים והטבעות מכילים לרוב את שמו של האל היהודי, תפילת קבלה או אבן מיוחדת. זו דרך נהדרת לבטא את האמונה והערכים שלך, וידוענים רבים החלו לענוד את התכשיט הזה. צמידי הקבלה הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר של תכשיטי הקבלה, וישנם סגנונות רבים ושונים.

תליון קבלה פופולרי מציג את המילים ”שהאל יגן עליך”. אות הכסף היי, אשר מייצג את שמו של האל, מוגדר לתוך התליון. התליון הזה ארוז בקופסת מתנה שכוללת כרטיס אמן. היא מיוצרת בישראל ומיוצרת בכסף של 925 סטרלינג.

תכשיטי הקבלה הם תכשיטים סמליים הנושאים מסר של ברכה ובשורה טובה. חלק מהעיצובים אפילו חרוטים במילים. מאמינים כי למילים אלה יש כוח עצום, כך שחריטתן יכולה להביא מזל טוב ואושר ללובש. תכשיטים מסוג זה יכולים לשמש גם כמתנות חג יהודיות.

פרטים נוספים בלינק המצורף: תכשיטי קבלה: סודות