בחירת העגילים הנכונים

עגילים נכונים הם הדרך המושלמת להוסיף קצת סגנון לתלבושת שלך. עם זאת, יש סוגים רבים ושונים של עגילים לבחור מהם, ובחירת העגילים הנכונים יכולה להיות מסובכת. במאמר זה, תלמדו על כמה מהסגנונות הפופולריים ביותר, ואיך הם יכולים לשנות את המראה שלכם. אתה גם תלמד איך למצוא את הזוג המושלם בשבילך.

כיצד מייצרים עגילים?

יצירת עגילים עם חרוזים היא מלאכה מעניינת שניתן לעשות בעזרתם של כמה כלים פשוטים. יש דרכים שונות לעשות עגילים אלה, אשר אתה יכול לבחור תלוי בסוג של מלאכה שאתה עושה.

כדי ליצור עגיל חרוזים פשוט, תצטרך כמה חרוזים וכמה חוטים. החוט חייב להיות כפול אורך העגיל שאתה עושה. אתה יכול לעשות את העגיל הזה עם חוט מתכת או חרוזים פשוטים.

חרוזים מחוברים לקרסים שמשמשים לתליית העגילים. כמה מודלים של עגילים חרוטים. הודעות אלה מאפשרות הבורג בחזרה להחזיק את העגיל במקום. העמדה החרוטה גם תשמור על העגיל מאובטח, מונעת ממנו ליפול.

לסוגים מסוימים של עגילי חרוזים יש אבנים. אבנים אלה יכולות להיות יקרות. עם זאת, הם לא פחות יפים.

חרוזים עשויים מחומרים רבים ושונים. אפשר להשתמש בצדפים או בחומרים אחרים שנמצאו על החוף. עגילים העשויים מקליפות מדגישים חום ונשיות. הם מושלמים לעונת הקיץ.

אם אתה רוצה ליצור עגיל מוארך, אתה יכול לחבר שתי טבעות בקוטר שונה. לשם כך תצטרכו חרוזים בגדלים שונים.

כיצד עגילים יכולים לשנות את המראה שלך?

בחירת העגילים הנכונים יכולה לשנות את המראה שלך. הם יכולים לגרום לפרצוף שלך להיראות ארוך יותר, שמן יותר או רזה יותר. עגילים הם אחת הצורות העתיקות ביותר של קישוט אנושי. אתה יכול לענוד עגילים עשויים מיהלומים, אבני חן, או אפילו מתכת. הם דרך נהדרת להוסיף אישיות לכל מבט. אתה יכול ללבוש אותם עם שמלות רשמיות או ביום רגיל.

העגילים הנכונים יכולים לשפר את הפנים שלך ולמשוך תשומת לב לתכונות הטובות ביותר שלך. חשוב לבחור עגילים שיתאימו לתלבושת שלך, אבל גם יחמיאו לצורת הפנים שלך.

העגילים הטובים ביותר הם אלה שהם בגודל ובצורה המתאימים. עגילים קטנים ובינוניים יוסיפו איזון לפנים שלך ויגרמו לזה להיראות יותר סימטרי. עגילים גדולים יותר יוסיפו רוחב לפנים שלך. גם עגילים עם עיצוב מעוקל מחמיאים.

העגילים הנכונים יכולים להיות הדבר הראשון שאנשים שמים לב אליו. אפשר לבחור מהרבה סגנונות שונים, מחישוקים פשוטים ועד מטפסי הצהרות. ייתכן שתצטרך לבקר בחנות או להביט באוסף הקיים שלך לפני שתוכל להחליט אילו עגילים יגרמו לך להיראות הכי טוב.

העגילים הנכונים יכולים לשפר את הפנים שלך, אבל הם לא הגורם היחיד בהגדרת המראה שלך. גם לתסרוקת ולקוד הלבוש שלך יש חלק במראה שלך. אתה יכול גם להשתמש בעגילים כדי לא להדגיש תכונות שאתה לא אוהב, כמו מצח רחב.

אילו עגילים בסטייל?

בין אם אתם מחפשים אביזר שהוא עדין ומתוחכם, או נועז ועצבני, יש מספר סגנונות שונים של עגילים שנמצאים כרגע בסטייל. הם תוספת נהדרת לכל מלתחה, ויכולים לתת הצהרה עם חתיכה אחת בלבד.

חישוקים היו זמן רב חלק מהאופנה. הם ייצגו אינסוף לאורך ההיסטוריה, והיוו מרכיב מרכזי במלתחות המלכים והמלכות. בשנות ה-80, חישוקים הפכו לטרנד פופולרי, וחישוקים גדולים הם סגנון מאוד אופנתי היום.

עגילי האגי הם דרך נהדרת להוסיף נפח קטן לאוזן שלך. הם קצת יותר קטנים מחישוקים, והם הרבה יותר רב-גוניים. הם יכולים לשמש מבטא עגילי טיפה דרמטיים או עוגן הרבעה מרובה על תנוך האוזן שלך. הם גם נהדרים לשכבות.

עגילי קליפ-און הם סגנון פופולרי מאוד של עגיל. קל ללבוש אותם, והם לא משאירים סימנים או כאב מאחור. עגילים אלה מכילים בדרך כלל שרשרת או פיליגרי, ולעיתים קרובות הם מכילים אבני חן. הם בחירה נהדרת לילדים. הם גם לעתים קרובות בחירה טובה ללבוש יומיומי.

חישוקים, חיבוקים, וחתיכות הן כל האפשרויות הגדולות להוספת מגע של אלגנטיות לתלבושת שלך. העגילים האלה אידיאליים גם לשעות היום וגם לערב, והם מאוד ברי קיימא אופנה מאושרת.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://alayof.com/product-category/earring/