בגדי ילדים – עיצובים וסגנונות

בגדי ילדים הם בגדים שיוצרו במיוחד עבור ילדים והם עדיין לא במידות קבועות. בגדי ילדים הם יותר מזדמנים מבגדי מבוגרים, בדרך כלל מתאימים לשינה ומשחק. הם לעיתים קרובות קטנים יותר בגודלם והם מתוכננים להיות עמידים וקלים לטיפול. רוב הילדים לובשים אותם רק בקיץ. יש ילדים שלובשים אותם לבית הספר ומעבר לו.

עטיפה היא שיטה לעטיפת תינוקות, כפי שהשם מרמז. היא נעשית על ידי עטיפת שמיכה או בד אחר סביב תינוק, מכסה את גופו עם זה. פריט לבוש לעומת זאת משמש מעל השמיכה כדי לספק חום וכיסוי מטיוטות. עטיפות עוזרות להגן על תינוקות מתנועות פתאומיות ומפציעות. זה גם מפחית את הסיכון לחנק כאשר תינוקות עוברים במהלך השינה. היא מספקת סביבה בטוחה הן לילד והן להורים.

בגדי תינוקות וילדים עברו מספר שינויים במהלך השנים – החל בסוג האריגים, הצבעים, הסגנונות והעיצובים וכלה בחיזוי. היום, אנחנו יכולים למצוא הכל מבגדים אורגניים לתלבושות של ילד מעצב. הורים וסבים קונים בגדים שיוצרו במיוחד עבור תינוקות וילדים בכל הצורות, הגדלים והעיצובים. הזנים כיום כוללים סוגים שונים של עניבות, נעליים, סוודרים, כובעים, חולצות, שמלות וג 'ינס והרבה יותר.

בשנים האחרונות חלו גם שינויים גדולים בבגדי הפעוטות. עכשיו אנחנו רואים כל מיני שמלות חמודות, סדינים ושמיכות שיוצרו במיוחד עבור בנים ותינוקות. למרות שיש קודי לבוש נפרדים לבנים ובנות, רוב פריטי הבגדים ספציפיים לזכר/ נקבה. קווי בגדי פעוטות גם מציעים יותר סגנונות ועיצובים מתמיד. מדמויות מצוירות, קבוצות ספורט, הדפסים פרחוניים, לצבעים ועיצובים צנועים, בגדי פעוטות לבנות ולבנים יש את כל זה.

לפני כמה עשורים, לילדים לא הייתה ברירה בבגדים. כיום, לילדים יש החופש לבחור ממגוון רחב של סגנונות ועיצובים. ילדים יכולים ללבוש בגדים עם רקמה, פסים, נקודות או שרוכים. אף שתינוקות ופעוטות אינם מורשים ללבוש שמלות, מותגים רבים מציעים כיום בגדים לתינוקות במגוון סגנונות. רוב שמלות התינוקות כיום רקומות או מודפסות עם שם התינוק או תאריך הלידה.

מגמה פופולרית נוספת בבגדי תינוקות ותינוקות היא לוגואים מקבוצות ספורט פופולריות. ניתן לרכוש את הבגדים האלה גם לבנים וגם לבנות. בדרך כלל שמלות של תינוקות יהיו ללא שרוולים עם גושי מותניים אלסטיים שיספקו נוחות לשינויי חיתול ולקלות בהלבשתן והסרתן ככל שהן מתבגרות. לעתים קרובות חולצות אלה מכילות צבעים ודפוסים בהירים.

בגדים לבנים הם בדרך כלל יותר מובנים ופחות גמישים. הסגנון הנפוץ ביותר של בגדי בנים יהיה חולצות, אפודים, ג 'ינס, וז' קטים. חולצות הן אידיאליות ללבוש מזדמן וניתן לזווג עם נעלי ספורט, מכנסיים קצרים, או מעיל ספורט. חולצות לבנים אפשר ללבוש עם ג'ינס ומכנסיים. אפודים לבנים הם בדרך כלל לבנים ויש להם צבע ניגוד בצד החיצוני.

עבור תינוקות, אפשרויות לבוש כוללות פיג'מה בסגנון ילד תינוק, גרביים, שמיכות, גוף, וחליפות שחייה. תינוקות יכולים להיראות חמודים ואופנתיים בתלבושות המכילות צבעים בהירים כגון צהוב, ורוד, כתום, כחול, ירוק ואדום. הורים יכולים למצוא בגדים מקסימים לתינוקות שלהם במגוון גדלים כולל קטנים, בינוניים, גדולים ואפילו גדולים במיוחד. בגדי ילדים מעוצבים זמינים כעת לתינוקות. זה מאפשר להורים להלביש את התינוקות שלהם בבגדים אופנתיים.

פרטים נוספים: בגדי ילדים – נועל'ה