אילו שרשראות אהובות על נשים? ‏

בין אם אתה אוהב חתיכות הצהרה או שרשראות פשוטות וקלאסיות, תמצא מגוון רחב של אפשרויות כשמדובר בבחירת שרשרת. בין אם אתה מעדיף שרשרת עם יותר מאבן אחת או תליון עם כמה, יש סגנון להתאים את הטעם האישי שלך. בארה "ב לבדה, כמעט 30 מיליון איש קונים תכשיטים טובים מדי שנה, כך שמציאת החתיכה הנכונה היא משב רוח. ישנם מרכיבים רבים שיש לשקול כאשר קונים שרשרת, כולל אורכה, סוג החומר והסגנון שלה.

תליונים: שרשראות אלה לרוב מציגות ירידה אסימטרית אחת או תליון על שרשרת ארוכה אחרת. הם נהדרים ללבוש כאשר אתה לא רוצה לעשות הצהרת אופנה. תליונים באים בצורות שונות ויכולים להיות דרך נפלאה להביע רגש אישי. סגנונות תליון פופולריים כוללים תליונים ולביריות. אתה אפילו יכול לבחור תליון אישי לאדם אהוב, מה שהופך אותו למתנה מיוחדת. תליונים כמו ראשי תיבות הם גם פופולריים כי הם בדרך כלל שחוקים קרוב ללב. אם אתם יותר בקטע של עיצובים פשוטים, תליון יהלום סוליטר או תליון אבן הולדת הם גם אפשרויות קלאסיות.

שרשראות חרוזים הן עוד בחירה פופולרית. גדילים צבעוניים של חרוזים נראים נהדר עם כל תלבושת, מג 'ינס לשמלות. השרשראות האלה נהדרות למסיבות חג וחגיגות יום העצמאות. החרוזים יכולים להיות קטנים מאוד או גדולים מאוד, תלוי באורך. יש הרבה עיצובים שונים זמינים ולעולם לא יהיה לך קשה למצוא אחד מושלם לכל אירוע. אם אתה קונה שרשרת, תמצא מגוון רחב של סגנונות וטווחי מחירים. אם אתה לא בטוח איזה סוג של שרשרת לקנות, הנה כמה טיפים בשבילך.

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לשקול בבחירת שרשרת הוא צבעה. בעוד שרשרת פשוטה תלך טוב עם שמלה שחורה, שרשרת זהב כבדה יכולה לצאת בהצהרה. בחירת שרשרת זהב או כסף היא דרך נהדרת להתאים את האביזרים האחרים שלך. בחירת אחד עם צבע דומה תגרום לזה להיראות כאילו זה נבחר על ידי המלכה עצמה. האפשרויות אינסופיות. תמצא שרשראות מכל גודל או סגנון שיתאימו לתלבושת הנוכחית שלך.

אם אתה קונה שרשרת לגברים, בחר באורך שרשרת שמתאימה לקו המחרוזת של החולצה שלך. אורכה של השרשרת נקבע בעיקר על ידי מיקום הקישוטים עליה. הנאדיר של השרשרת קובע עם אילו סוגי חולצות הוא נראה הכי טוב. לדוגמה, שרשרת קצרה נראית לא במקומה מתחת לחולצת שמלה או חולצת צווארון. שרשרת ארוכה ודקה היא בחירה רב-גונית יותר, עם זאת, אם אתה מחפש תליון קצר.

בעוד פנינים אינן עמידה כמו יהלומים, הם עדיין מאוד רב תכליתיים וניתן ללבוש אותם כל יום בזהירות. שרשרת פנינים היא אפשרות טובה לערב עם חברים, אבל הם לא מחזיקים מעמד כמו יהלומים. הפנינים עשויות להיראות מזויפות בהתאם לצורתן, אך עדיין ניתן לענוד אותן על בסיס יומי. שרשרת תחנת יהלומים, הידועה גם כיהלום ליד החצר, כוללת שרשרת ארוכה וקישוטים מרווחים באופן שווה.

ישנם סוגים רבים של שרשראות זמינות לכל אירוע. לדוגמה, ניתן לענוד שרשראות ארוכות בתור כיסוי ראש, כשתי שרשראות נפרדות או כצמיד. ואם אתה מרגיש נועז במיוחד, אתה יכול גם לבחור שרשרת שהיא ארוכה יותר מהמותניים שלך. בדרך זו, תוכל להוסיף כמה סנטימטרים נוספים למראה שלך. אם אתה לא בטוח איפה להתחיל, הנה כמה טיפים נהדרים כדי להתחיל.

כאשר בוחר שרשרת, לחשוב על מה מתכת היית מעדיף. אתה יכול לבחור שרשרת זהב או כסף עם תליון גדול, אשר יהיה מוסתר מתחת לחולצה שלך. רק תדאג לשמור על השרשראות שלך קלילות ורזות אם תחליט לענוד אותן בפומבי. זה רעיון טוב להימנע משרשראות מתכת, כי יותר מדי אלמנטים יכולים להציף את התלבושת באופן חזותי. אם אתה אוהב את המראה של שרשרת אבל הם לא בטוחים, להתייעץ עם תכשיטן כדי לשנות את אורכו.

כאשר קונים שרשרת, לחשוב על מה המקבל יאהב. תליון מונוגרמה חמוד הוא אופציה פופולרית, אבל סגנון סנטימנטלי אישי יותר הוא גם מגע נחמד. תליון אבן הולדת מייצג הבטחה בלתי נשכחת, בעוד שרשרת אלפבית או שם מדבר על אינדיבידואליות. בין אם אתה קונה מישהו אהוב או חבר, שרשראות תמונות יכולות לעשות מתנה יפה. הם יכולים גם לשמש כתזכורת לזיכרונות מתוקים.

פרטים נוספות: https://inbarzohar-jd.com/collections/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA