כיצד לבחור מכנסי נשים

מכנסי אישה הם חלק חשוב בארון הבגדים שלה והם באים במגוון סגנונות וצבעים. יש הרבה אפשרויות למכנסיים: ג 'ינס, רגליים וחצאיות. אתה יכול גם לבחור מחותמות עם חגורה או מכנסי עבודה. יש הרבה אפשרויות לנשים מכנסיים, אז לא משנה מה אתה מסתכל, יש זוג שיתאים לך. הנה כמה עצות שיעזרו לך לבחור את זוג המכנסיים המושלם. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על יתרונות מכנסי הנשים וכיצד ניתן ללבוש אותן במצבים שונים.

תדע את גודל מכנסי הנשים שלך לפני שתקנה אותם. מההתחלה, תבחר בגודל הנכון. אל תסמוך על הגודל של המכנסיים שלך. אתה תמיד צריך להתייעץ עם מדריך לפני שאתה קונה מכנסיים. תוכל למצוא את ההתאמה המושלמת בלי להיראות כמו ליצן. כשתהיה מוכן לקנות זוג חדש, זכור שגודל המכנסיים אינו קבוע.

למדוד את המכנסיים שלך בזהירות. לפני המדידה, תוודא שהם שטוחים. האורך צריך להיות מתפר המפשעה לקרסול. מכיוון שהם נועדו להיות רופפים יותר, מכנסיים קטנים חתוכים הם בדרך כלל קצרים יותר מאשר מכנסיים בכושר רגיל. אתה צריך גם לבחור גודל גדול יותר מהרגיל אם אתה לא בטוח. זה ימנע רגליים רטובות ומראה מביך. אפשר ללבוש את המכנסיים האלה עם נעלי עקב או נעלי פלטפורמה כדי להגדיל את גובה הרגליים.

מכנסי נשים באים במגוון גדלים. מ-XS ל-XL, הגודל צריך להיות מתאים לגודל המותניים שלך. אתה רוצה לבחור גודל קטן יותר אם שלך עשוי מחומר מתיחה, אחרת ללכת לגודל למעלה. כמו כן, להיות מודע של אורך הרגליים שלך. אורך הרגל של מכנסיים של אישה צריך להיות בין מדידת המותניים שלה מקס ומדידת מותניים מקס.

כאשר בוחרים את המכנסיים שלך, לזכור שהם באים בטווח של גדלים. אתה צריך לשקול את החומר בעת קניית מכנסיים. זה צריך להיות מותאם לגוף שלך. אם הבד נמתח, עדיף לבחור גודל קטן יותר כפי שהוא ירגיש נוח יותר ולמתוח יותר. לנשים עם רגליים קצרות, להימנע מכנסיים ארוכים מדי. הם ייראו מביכים ולא מחמיאים. עם זאת, הם צריכים להתאים כראוי.

הגוף שלך אמור להתאים לגודל של מכנסי הנשים שלך. יש הרבה מידות למכנסי נשים. חלקן נועדו להתאים לנשים גבוהות יותר, ואחרות קטנות יותר. אתה צריך להבטיח שתבחר בגודל הנכון. החומר צריך להיות נוח. הצבע הנכון הוא גם חשוב. מכנסיים של אישה צריכים להיות בהרמוניה עם הגוף שלה ולהשלים את הסגנון שלה. סגנון האופנה של האישה תלוי לעתים בהעדפותיה האישיות ובסגנון חייה.

מכנסיים של אישה צריכים להיות פרופורציונליים לגובה ולגוף שלה. אם אתה גבוה, המכנסיים שלך צריכים להיות קצרים יותר ממה שאתה גבוה. אם אתה נמוך, אתה צריך לבחור זוג ארוך יותר של מכנסי נשים. מכנסיים ארוכים מומלצים גם לנשים עם מותניים קטנים יותר. לבסוף, תחתוני נשים צריכים להתאים כמו שצריך. אם אתה נמוך, אתה צריך לשקול את אורך הרגליים שלך.

כדי לבחור את מכנסי הנשים הנכונים, מצא את הגודל המתאים לסוג הגוף שלך. סוג הגוף של אישה משתקף בגודל התחתונים שלה. מידה עשר היא המידה הנפוצה ביותר. רגליה של אישה הן בדרך כלל אורך מותניה. כדי לא להיראות מרושל, זה רעיון טוב שאתה לובש את המידה הנכונה. זוג מכנסיים עשוי היטב יכול לגרום לאישה להתבלט ולשפר את הגזרה שלה.

כאשר בוחרים מכנסי נשים, הגודל צריך להיות פרופורציונלי לסוג הגוף שלך. אם אתה גבוה, בחר בגודל קטן מהרגיל. אם אתה נמוך, אתה צריך לבחור גודל גדול יותר ממה שאתה לובש בדרך כלל. אם אתה גבוה, אתה צריך ללבוש מידה קטנה. בעוד שנשים גבוהות צריכות לבחור אחת גדולה, נשים עם רגליים קצרות צריכות לבחור אחת גדולה.

מספר מכנסי הנשים הוא בדרך כלל מספר זוגי שמתחיל באפס. חשוב לציין שאין גודל אוניברסלי למכנסי נשים, מה שאומר שאורך המכנסיים משתנה באופן נרחב מיצרן אחד למשנהו. כמו כן, אין מדי הערכה למכנסי גברים. עדיף לדעת את המידה שלך לפני שאתה קונה את המכנסיים הנכונים. אם אתה גבוה, אתה צריך לבחור בגודל קטן יותר. אם אתה נמוך, אתה צריך לנסות ארוך יותר.

פרטים נוספים: מכנסי נשים – tamupants.com