כיצד לבחור בגדי נשים אתניים?

קו הבגדים האתני החי נותן בחזרה לצדקה על ידי עידוד אנשים להיות עצמם. כל פריט מהשורה מעוצב להיות קצת יותר מוזר מאשר החולצה היומיומית שלך, עם התמורה הולכת למגוון של ארגוני צדקה. הבגדים זמינים לגברים ולנשים וכוללים חולצות, חולצות סוודר וקפוצ 'ונים. זה גם נהדר לילדים.

בשנות ה-70, מובוטו ססה סקו יישם חזרה את האתני בזאיר. תנועה זו נועדה לטהר את האומה מהשפעות אירופאיות וקולוניאליות. כדי לבצע זאת, הערים שנקראו על שם האירופאים והפקידים הקולוניאליים שונו להיות יותר אפריקאיות. סטנליוויל, שנקראה על שם מגלה ארצות וולשי שביסס את השלטון האירופי, הפכה לקיסנגני. כדי לעודד מגמה זו, עודדה ממשלת מובוטו את האזרחים לשנות את שמם המשיחי כדי לשקף את שורשיהם האפריקאים. ההורים היו מאוימים אם הם נתנו לילדיהם שם מערבי.

לבוש אתני מבוסס על מגוון היבטים תרבותיים ואמנותיים של המדינה. לדוגמה, ניתן להתאים את הבגדים האפריקאים לגודל האדם או לרכוש בגדים מוכנים בחנות לא מקוונת. לאריגים אפריקאים יש משמעויות סמליות שאינן עולות על הערך הכספי. מסיבה זו קשה למצוא בגדים אתניים. עם זאת, אם אתה יכול לזהות חתיכה שהיא אתני, אתה תהיה בטוח שיש חתיכת לבוש אפריקאי שהוא באמת ייחודי.

אפשרות נהדרת לאישה שמחפשת למכור פריטי אופנה בבעלות מוקדמת היא ”טרדסי”. עם מיליוני משתמשים רשומים, Tradesy עוזר לחבריה למצוא קונים עבור פריטי אופנה בבעלות מראש. המוכרים שלו מרוויחים כסף דרך מסחר ולרוב מוכרים אלפי דולרים. אחוזי ההצלחה של מוכרים ב ”טרדיסי” גבוהים. משתמשים מסחריים טוענים שהם מכרו אלפי דולרים של מוצרי אופנה אתניים באתר. עם זאת, לפני השקת עסק מסחרי מוצלח, זה חשוב למצוא מקור אמין של מידע.

קניית בגדים אתניים ממינכן וערים גרמניות אחרות היא דרך נהדרת לתת הצהרה. למשל, כשנשים משתתפות בפסטיבל אוקטוברפסט, הן לובשות חולצה לבנה תחת שמלה מלוכלכת. השמלה המלוכלכת יכולה להיות כולה באחת או שתיים חתיכות ומעוצבת כך שתתאים בחוזקה סביב הרגליים והצדדים. אם תקנה טמבל אמיתי, המאמר האמיתי יתן בו קצת.

כיצד לקנות בגדי נשים אתניים באינטרנט?

אם אתה מחפש חתיכה באיכות גבוהה של בגדי נשים אתניים, הגעת למקום הנכון. פלטפורמות קניות מקוונות מובילות מספקות את העדכני ביותר באופנה בעלת שם גדול. אתרים אלה מציעים גם אוספים אתנייים מהמותגים הפופולריים ביותר. הבגדים מקבלים תמיכה ממפורסמים, אז אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את הדבר האמיתי. השאלה היחידה היא, איפה למצוא אותם? יש כמה אפשרויות באינטרנט, אז בואו לגלות איזה מהם מתאים לך.

פרטים נוספים: https://sayla.co.il/